Cesta: Pro uchazeče » Učební obory » Praxe
Praxe
Organizace praktické výuky
Praktická výuka probíhá ve dvoutýdenních cyklech, pravidelně se střídá týden teorie a týden praxe.
Předmět praxe - odborný výcvik je v prvním ročníku prováděn v dílnách školy výukou základních praktických znalostí a dovedností pro dané řemeslo.
Žáci ve druhém a třetím ročníku pracují převážně na zakázkách pro instituce a občanskou veřejnost přímo na stavbách nebo v dílnách. Získávají tak zároveň zkušenosti z běžné praxe, což jim usnadní budoucí zvládání svého řemesla po absolvování školy.
Kapesné - odměna za produktivní práci
Žáci druhých a třetích ročníků ze své produktivní práce dostávají kapesné. V minulém školním roce bylo žákům druhého a třetího ročníku vyplaceno v průměru 400 Kč v každém kalendářním měsíci.
Finanční podpora řemesel v odborném školství
Dílny
Výuka je zajišťována v dílnách ve dvou budovách areálu školy na ulici Vrbenská v blízkosti autobusového nádraží a v budově školy na ulici Máchová.
V hlavní budově odloučeného pracoviště SPŠS V.M., Vrbenská 234 jsou ruční a strojní dílny a učebny oboru truhlář, malíř, instalatér a klempíř.
Dílny dřevooborů - truhlářská strojovna a ruční dílny a dílny tesařů jsou v sousední budově areálu.
V budovách školy na ulici Máchova jsou dílny zedníků a montérů suchých staveb.
Výuka probíhá také prostřednictvím praxí převážně ve velkých výrobních firmách.
|
|
|
|
|
|
|
Praxe žáků oboru Tesař
Praxe žáků oboru Klempíř
Praxe žáků oboru Zedník
Praxe žáků oboru Truhlář
Praxe žáků oboru Instalatér
Praxe žáků oboru Montér suchých staveb
Praxe žáků oboru Malíř a lakýrník
Sledujte nás:
|
|
|
|
|
Soutěže učebních oborů
Přílohy ke stažení
1-dny-otevrenych-dveri-25.pdf
(2.00 MB)
2-letak-uo.pdf
(2.28 MB)
3-mapa-2.jpg
(4.26 MB)
4-prezentace-2025.pdf
(5.20 MB)
5-uo-foto.pdf
(5.46 MB)
dilny-vrb-rek-1.pdf
(9.71 MB)
dilny-vrb-rek-2-3.pdf
(8.96 MB)
instalater.pdf
(2.78 MB)
klempir.pdf
(2.91 MB)
malir.pdf
(2.63 MB)
monter-ss.pdf
(2.75 MB)
tesar.pdf
(2.83 MB)
truhlar.pdf
(2.64 MB)
zednik.pdf
(2.70 MB)






































































